2014.03.20.
08:00

Írta: Babba Design

Csináld magad!- Tavaszi virágos ágak

Itt a tavasz és vele a nagytakarítás és a ház dekorációjának megváltoztatása.

Én is elkezdtem azon gondolkodni, hogyan díszítsem fel a házunkat, viszont elhatároztam, hogy ehhez nem fogok venni semmit! Most végeztünk a fák metszésével, így remek alapanyagot nyertem a friss ágakból.

A következőkben azt mutatom be, hogyan lehet egyszerű virágzó ágat készíteni.

1. Egyforma hosszúra metszettem pár szép almafa hajtást és vázába tettem őket.

2. Kerestem egy mindkét oldalán színes szalvétát (lehet krepp papír is, de az nem volt itthon).

3. A szalvétát széthajtottam, feltekertem.

4. 3-4 cm-enként megjelöltem, majd elvágtam, így hosszú csíkokat kaptam.

5. A csíkot a képen látható módon visszahajtottam, majd a visszahajtott részen tekertem párat, ez lesz a szár.

6. Aztán megfogom a szárat a másik kezemmel pedig a csíkot és miközben a szár köré tekerem a csíkot, lazán megcsavarom a csíkot.

7. Ezt addig folytatom míg el nem fogy a szalag és egy mini rózsát nem kapok, a maradék szalagot a virág alá hajtom, ha szét akar esni, akkor odaragasztom.

8. A szárat levágom, de úgy, hogy ne essen szét a virág és a virágokat az ágakhoz ragasztom.

2014-03-19.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babba-design-life.blog.hu/api/trackback/id/tr905869663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása